Bobblehead Bunny

Friday, April 19, 2013

CUTI??? NAK BUAT APE ERKK??? GOYANG KAKI KAT RUMAH.... HAHAHAHA

 
 
 
 
 
 



 Hai semua.... Dah lama rasanya aku tak bukak blog aku ni. Tak buat entry bru..... Nak buat camne,, masa terhad. Maklumlah,, nama pun student kn.... hehehe...

Sekarang ada banyak masa sebab now aku tengah cuti pnjang.... Dah nak dekat 3 minggu rasanya aku duk goyang kaki, tido, makan & adalah aktiviti sampingannya tuuu.... hahahaha... Sebenarnya, aku baru habis final exam SEM 1 beberapa mnggu yang lalu. 

Course IM110 (DIPLOMA IN INFORMATION MANAGEMENT) yang aku amik habis awal examnya drp course2 lain. Mana tak habis cepat, orang lain 1 subjek 1 hari,,, IM110 SEM 1 ni 2 subjek 1 hari. Memang penat kepala otak ngan badan ni... Bagi aku semua subjek yang ada adalah "killer subject".... huhuhuhu

 Tapi aku harap & berdoa semoga aku n kawan2 dpt result yang cemerlang sekaligus kita orang dpt smbung SEM 2 dan semester2 yang seterusnya... AMINNN.... :) Aku ada post dalam fb, baru seminggu balik rumah, dah rindu kt UiTM ngan kawan2... <3 <3.. Macamlah, tak leh jumpa lagi kn.... hehehehe...

Seriously, aku rindu kat korang sume... huhuhuhu. Tak tau nak buat ape dalam cuti2 camni. Bosan tahap dewa-dewi... hahahah. Yela,, nak jumpa ngan kawan macam kt U tak leh.. Memang ada kawan satu kampung, tapi tak de laa jumpa tiap-tiap hari... 

Aktiviti masa cuti???


Relax jee... hahahaha




Feveret nii.... *kantoi*



 
Tapi, tak de la makan bnyk cmtu yee.... *gambar sekadar hiasan*
Aktiviti lain ada jugak.. Kerja sambilan, jaga anak2 saudaraku yang comel lote.... ^_^. Boleh temankan mak kat rumah sekali.. =D. Kawan2 aku maybe ada yang kerja,, kalau tak kerja maybe jadi macam aku jugak kot.. hihihihi. Rasanya nak dekat 2 bulan aku duk kat rumah niii. Lama tuuu... Tapi rasa bosan kurang la sikit sebab ada laptop ni, tgk movie, layan fb, dengar lagu...  

Dulu2 kalau cuti, ada la jugak pegi bercuti... Abang ngan kakak bwk... Tapi sekarang, masing2 sibuk kerja.... So, bercuti kat rumah je laa... Oklah setakat ni dulu yang dapat aku kongsikan dengan korang sume... Nanti kalau aku ada buat ape2 aktiviti dalam cuti ni aku buat entry baru pulak erkk... 

Kepada kawan2 aku dan mana2 student di seluruh Malaysia ada yang turut bercuti panjang "SELAMAT BERCUTI YEE!!!!". Ohhh,, satu lagi, kepada semua rakyat Malaysia yang layak mengundi, "SELAMAT MENGUNDI". Jalankan tanggungjawab anda yee... Aku belum cukup umur lagi nak mengundi,,, hahaha..














HAPPY 
 HOLIDAY 
SEMUA.....!!!!! 
^_^












 
Thanks for reading.... *_*
 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...