Bobblehead Bunny

Wednesday, May 23, 2012

Memori Oh Memori.........*********^^^^^^********

Kalau berbicara pasal kenangan atau memori aku pasti ramai yg akan terkenang2 kan.....<<< . Aku pun ada mcm2 memori yg x akan aku lupakan.... Dlm entry ni aku muatkan beberapa keping foto yg menjadi memori manisku buat selamanya....... ^_^


Kenangan Form 5 scn 2 Batch 2012 di Jamuan Akhir Tahun



Gmbar ni kenangan aku ngan kawan2 di hostel skolah. Time ni kitorang dh nk last exam SPM 2012..

With My Best Friend.... :))

Ni pun Best Friends Ak Jgk.....


Kat Pintu Hostel.....



Hari Sukan Asrama

Gmbar ni plak aku bersama ckg Kimia dan kawan2 dlm Chemistry Lab.....

Eksperimen Pengaratan Paku Besi,,,,, BBBBeeeeeesssssttttt....... ^_^
Smua kenangan2 ni akan aku ingt selamanya. Smua kenangan manis dan pahit aku dapat kongsi bersama-sama guru dan kawan2..... :D. Sampai ke hari ini aku masih mengingati skolah, guru2ku dan kawan2. Mereka membuatkan hidupku menjadi ceria, bahagia dan aku rasa beruntung sebab mempunyai kawan2 yg always happy go lucky.....


X dilupakan juga kenangan2 manis dan pahit yg aku kongsi bersama familiku yang tersayang. :))Keluargaku juga ibarat kawan baik bagiku. Kami akan meluangkan masa bersama bila kakak dan abang balik ke kampung,,,, maklumlah diorang bukannya dapat balik selalu... Aku rasa gembira sangat sebab mempunyai ahli keluarga yg memahami antara satu sama lain,,,, walaupun ada kalanya kitorang bertikam lidah...... ******<<<< ...... Tp itu lumrah dlm setiap kehidupan manusia kan.....

Pokoknya, kenangan/memori sangat bermakna dlm hidupkU,,,,, dan aku sangat merindui org2 yg ad dlm gmbr2 yg aku muatkan di atas.... Kalaulah masa boleh di putar kembali,,,,, aku nk kembali ke masa dulu yg sangat nostalgia bagiku....''''''''''*******.......... ^_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...