Bobblehead Bunny

Monday, April 16, 2012

Kegilaan Korea Kembali!!!!

K-pop awards...

My feveret...
Also my feveret....
Itu antara prmulaan entry aku. Aku adalah antara peminat dunia k-pop ni... Aku minat ngan artis2 perempuan Korea yg cantik, anggun dan "hot", artis lelaki diaorang yg hensem, muka ala2 "baby face", memang comel. Masa aku kt sekolah menengah aku mula berminat ngan k-pop ni. Ting.3 aku mula ambil tahu sikit-sikit pasal dunia k-pop drp kawan2 dan internet. Aku x nak laa orang cakap yg aku ni tau apa2 pasal dunia hiburan atau dalam erti kata lain aku dikatakan "seperti katak di bawah tempurung".



Tp masa ting. 4&5 aku kurang laa ckit memikirkan hal ni sebab nk fokus pada exam...  Cuma kadang2 bila tension aku tgk jgk citer2 Korea...  Aku bukanlah seorang individu yg obses ngan dunia k-pop ni,, cuma suka-suki nk tau prkembangan semasa.. x salah kn????


Ad sesetengah individu tu yg obses sngt kepada k-pop ni sanggut berhabisan wang  ke siber kafe untuk mengetahui prkembangan semasa artis k-pop yg diminati.... (maaf kalau ad yg terasa ak tulis camni). 
Majalah k-pop

Lepas je abis exam SPM, aku mula mengup-to-date smula pasal k-pop yg aku pernah ketinggalan dulu... Blh dikatakan memang lepas exam aku asyik ngan komputer/lappy sebab nk tgk citer2 Korea. Kakak aku membebel pun,, aku buat x tau je... Sampai laa ke hari ini aku masih duk "usha2" citer2 Korea yg lama/baru.




Aku baru je tengok satu korean movie yg boleh dikatakan best jgk. Ad unsur komedi, serius dan lepas tengok movie tu aku terus surf google pasal korean movie and drama. Pertama aku buka www.maaduu.com. Lepas tu aku tgk kt mysoju.com. Ad laa beberapa citer yg menarik perhatian aku. X kiralah pasal lagu korea, filem/drama, artis2 k-pop ke, aura dan kuasa dunia k-pop ni mampu menarik perhatian semua orang di seantero dunia. Memang kuatkan aura mereka ni???  Aku suka dengar org korea ckp bahasa mereka sehinggakan aku rasa nk ckp jgk bahasa tu.... :) Sampai kt sini dlu aku coret pasal dunia k-pop ni...




Selamat malam..... zzzzzzzzz

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...